خدا را شاکریم که توانسته ایم به مدت یک سال پاسخگوی نیازها و سرویس دهی به کاربران ارجمند خود باشیم؛ در مدت یک سال توانسته ایم میزبانی 200 سایت را برعهده گیریم که نشان از اعتماد کاربران به مجموعه اُکسین سرور می باشد. امیدواریم توانسته باشیم پاسخگوی این اعتماد باشیم و همچنان در ادامه این مسیر بتوانیم در کنار عزیزان که به ما پیوسته اند و عزیزانی که در آینده به ما می پیوندند این راه را ادامه دهیم.

به پاس قدردانی از اعتماد تمامی عزیزانی که دیده ی منت بر ما نهاده و مجموعه اُکسین سرور را به عنوان میزبان خود انتخاب نموده اند پیشنهادی را آماده ارائه نموده ایم که امیدواریم بتوانیم با این پیشنهاد گوشه ایی از اعتماد شما را قدردان و پاسخگو باشیم.

پیشنهاد ویژه 1+1 که در این پیشنهاد شما با تهیه سرویس مورد نیاز و مورد نظر خود میتوانید همان سرویس را از ما به صورت هدیه دریافت نمایید و با پرداخت هزینه یک سرویس؛ دو سرویس دریافت نمایید. همچنین توجه نمایید عزیزانی که از این پیشنهاد استفاده می نمایند تا زمانی که سرویس خریداری شده خود را تمدید نمایند سرویس هدیه نیز بدون هزینه تمدید خواهد شد.

جهت استفاده از این پیشنهاد کافیست تا در زمان سفارش سرویس مورد نظر خود را 2 بار سفارش دهید و سپس در تکمیل سفارش خود؛ کد تخفیف oxinoffer را درج نمایید تا هزینه یک سرویس برای شما محاسبه شود.

امیدواریم که بتوانیم همانند گذشته پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم.


Wednesday, August 6, 2014

« بازگشت