فرصت استثنائی برای وبمستران و کاربران گرامی،


کاربران و وبمستران عزیز میتوانند بدون هیچگونه تخصص و سرمایه ایی با همکاری اُکسین سرور درآمد ثابت داشته باشند. کافیست ابتدا در پورتال کاربران اُکسین سرور عضو شده و به بخش همکاری در فروش رفته و حساب بازاریابی خود را فعال نمایند؛ سپس با در اختیار داشتن لینک مختص به خود دوستان و کاربران خود را به اُکسین سرور معرفی کرده و از هر خرید که از سوی کاربران معرفی شده صورت می گیرد، 15 درصد پورسانت دریافت نمایند.


با فعال کردن حساب بازاریابی خود تعدادی بنر در اختیار شما قرار خواهد گرفت که نسبت به سلیقه خود میتوانید بنر دلخواه خود را انتخاب نموده و کد آنرا در سایتتان قرار دهید. در صورتی که فردی بر روی بنر شما کلیک کند و به اُکسین سرور وارد شود نوعی کوکی در مرورگر فرد ذخیره میشود که با هر خرید 15 درصد از مبلغ کل خرید به حساب کاربری شما منظور میشود که با رسیدن این اعتبار به ۱۰,۰۰۰ تومان میتوانید درخواست برداشت هزینه فرمایید. همچنین در صورت تمدید سرویس/سرویس های خریداری شده از جانب شخص خریدار معرفی شده مجدداً 15 درصد پورسانت به حساب کاربری شما منظور میشود.


نکات قابل ذکر:

1- 15 درصد پورسانت فقط شامل خرید سرویس های میزبانی وب و نمایندگی میزبانی وب می باشد و در صورت خرید دیگر سرویس ها مانند سرور اختصاصی؛ثبت دامنه و ... پورسانت تعلق نخواهد گرفت.

2- باید توجه داشت که کوکی های ایجاد شده در مرورگر شخص معرفی شده به مدت ۹۰ روز باقی خواهد ماند، پس نگران از دست رفتن پورسانت خود نباشید! چرا که در صورت خرید سرویس در ۹۰ روز آینده از جانب شخص معرفی شده همچنان پورسانت شما محفوظ است و به حساب شما منظور میگردد.


 برای عضویت در بخش بازاریابی کلیک نمایید




Thursday, October 17, 2013

« بازگشت