قوانین مندرج شده برای سرویس دهی با کیفیت تر، حفظ اصول و سیاست کاری می باشند لذا از تمام کاربران خواهشمند است قوانین را با دقت مطالعه فرمایند.

آخرین بروزرسانی در تاریخ 2 مرداد 1395 انجام شده است.

قوانین ارائه خدمات:
 
بند اول: اُکسین سرو متعهد مي شود كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات معرفي شده را به سفارش متقاضي (به مشخصات درج شده در مرحله سفارش) به ثبت برساند.

بند دوم: مسئوليت انتخاب نام مناسب براي دامنه بر عهده متقاضي است. هرگونه پيامد ناشي از انتخاب نامهاي نامناسب، از قبيل تداخل نامهاي انتخاب شده با نام ساير شركتها و موسسات و نيز نامهاي غير اخلاقي و غير قانوني بر عهده متقاضي است. اُکسین سرور پس از ثبت دامنه براي متقاضي، هيچگونه مسئوليتي در قبال نحوه استفاده متقاضي از آن دامنه در هر زمان نخواهد داشت.

بند سوم: خواهشمند است نام دامنه را عاري از هرگونه اشتباه، درج فرماييد، زيرا نام دامنه ها پس از ثبت غير قابل تغيير هستند. همچنین دامنه با نام شما و به همراه کنترل پنل به شما ارائه میگردد که مالک قانونی آن تا زمانی که هزینه سالیانه را پرداخت مینمایید شما هستید.

بند چهارم: جهت تماس و ارتباط با شما نیازمند اطلاعات صحیح شما از جمله نام،نام خانوادگی،آدرس دقیق،شماره تماس و ایمیل صحیح شما میباشیم، لذا خواهشمند است در صورت تغییر هر کدام از موارد ذکر شده به اطلاع ما برسانید، همچنین قابل ذکر است در صورتی که کاربر اطلاعات حقیقی و حقوقی خود را به صورت صحیح ثبت نکرده باشد اُکسین سرور این حق را دارد تا از ارائه خدمات و پشتیبانی به کاربر جلوگیری کرده و نسبت به مسدود سازی حساب کاربر اقدام نماید لذا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات‬ ‫مستقیما بر عهده خریدار می باشد.

بند پنجم: در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم سفارش توسط اين سايت، به هر علتي، چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود به) شرايط نمونه زير، كه از اراده اُکسین سرور خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي متوجه اُکسین سرور نخواهد بود و عودت مبالغ دريافت شده به هيچ عنوان امکان ندارد. از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي، پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و ... ، اشكالات خطوط مخابراتي، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات درخواستي مندرج در فرم سفارش به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به دامنه ها، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و هر آنچه که از عهده و اختیارات اُکسین سرور خارج است اشاره نمود.

بند ششم: متقاضي متعهد مي گردد در طول مدت استفاده از خدماتي که اُکسین سرور بر طبق فرم سفارش در اختيار وي قرار مي دهد، به هنگام رد و بدل كردن فايلها و كلاً هرگونه اطلاعات به فضاي تخصيص داده شده جهت سايت خود، رعايت كامل شئونات اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي را بنمايد. متقاضي مي پذيرد كه مسئوليت كامل هرگونه اطلاعات، فايل، تصوير و نيز ساير مواردي كه در درون سايت خود قرار مي دهد، با خود اوست و هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه، متوجه شرکت میهن داده گستر جوان نمي باشد. متقاضي همچنين متعهد مي گردد كه كليه قوانين كپي رايت (حقوق تأليف) بين المللي را در سايت خود رعايت نموده و از ايجاد مزاحمت براي ساير كاربران اينترنت، اقدام به دستكاري و نفوذ به سايتهاي ديگران، هرگونه استفاده غير قانوني از ايميل خود و ساير موارد مشابه پرهيز نمايد.

بند هفتم: استفاده بيش از حد از منابع مجاز تخصيص داده شده به سایت شما، ارسال اسپم (Spam) ، استفاده نابجا از سايت و مواردي از اين قبيل موجب قطع شدن دسترسي شما خواهد شد و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد.

بند هشتم: مسئوليت فايلها و مطالب موجود در سايت بر عهده کاربر است. گرفتن نسخه پشتيبان ، تعويض كلمه عبور هر چند وقت يكبار ، مانيتور كردن فعاليتهاي سايت و ... بر عهده کاربر است و در صورت بروز هرگونه مشكلي از سوي اين موارد، مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد. (لازم به ذکر است سرویس بک آپ گیری نیز بر روی سرورها فعال است با این حال مسئولیت اخذ بک آپ بر عهده کاربر است.)

بند نهم: کاربراني که اقدام به انشار تصاوير يا مطالب مستهجن نمايند و يا به مقامات ايران و اديان توهين کنند و يا سعي در ايجاد اختلال و نفوذ به سرور نمايند غيرفعال خواهند شد.

بند دهم: اُکسین سرور حق دارد در صورتي که سايتي بيش از اندازه از منابع سرورها (Resources) استفاده نماید و از سيستم سوء استفاده نماید (Abuse) بدون اطلاع قبلي سرويس را قطع (suspend) نمايد. سعی میشود تا قبل از مسدود سازی (suspend) سرویس کاربر را مطلع سازیم، بعد از آن مي توانيد با شرکت تماس گرفته و در مورد کنترل Resources و يا انتخاب Plan ديگري مشورت نماييد. در هر صورت به دليل تاثيري که Abuse بر روي ديگر سايتهاي استفاده کننده از سرويسهاي ما مي گذارد، در مسدود سازی (Suspend) نمودن سرويسها بسيار سريع عمل مي نماييم.

بند يازدهم: در صورتی که سایت شما به هر دلیلی با حملات DDos مواجه شود اُکسین سرور نسبت به مسدود کردن سایت شما اقدام می نماید، سپس با مشورت کاربر سعی در برطرف کردن حملات می نماید و تا زمانی که حملات ادامه داشته باشند سایت شما به صورت معلق باقی خواهد ماند.

بند دوازدهم: در صورتی که سایتی بیش از حد مجاز از قدرت سی پی یو استفاده کند که به سایر سایتهای روی سرور فشار بیاورد که منجر به قطع شدن آنها شود، اُکسین سرور نسبت به مسدود کردن بی درنگ سایت مذکور اقدام مینماید و پیشنهاد به گرفتن سرویس با امکانات بالاتر را میدهد.

بند سیزدهم: به هيچ عنوان اقدام به فرستادن SPAM نفرمایید. هر گونه نامه تجاري در حجم انبوه که از آدرس سايتي که از سرويسهاي اُکسین سرور استفاده مي کند فرستاده شود و يا نامه هاي نا خواسته ارسالي از سرورهاي ما ، نامه هاي تبليغاتي و ... Spam ناميده مي شود. در صورت ارسال اينگونه مطالب اُکسین سرور اقدام به قطع سرويس خواهد نمود.

بند چهاردهم: اُکسین سرور حق دارد هر گونه برنامه CGI مخربي را که در سايت استفاده مي شود پاک نمايد. حتي اگر اسکريپتها از جانب شرکت قابل اطميناني طراحي شده باشد. استفاده مجدد آن باعث قطع شدن سرويس خواهد شد.

بند پانزدهم: کاربراني که اقدام به خريد سرور مجازي و اختصاصی می نمایند در صورتی که گزارش Abuse/Attack و یا از این قبیل موارد از سوی دیتاسنتر دریافت شود در سریعترین و کوتاهترین زمان ممکن به کاربر اطلاع داده خواهد شد و کاربر می بایست مشکل را برطرف نماید، در صورت عدم رفع مشکل و گزارش مجدد، سرور کاربر مسدود خواهد شد. (لازم به ذکر است با توجه به نوع گزارش از سوی دیتاسنتر 12 الی 24 ساعت جهت رفع مشکل به کاربر زمان داده خواهد شد.)

بند شانزدهم: در صورتی که سررسید پرداخت تمدید سرویس شما براي مدت حداکثر 3 روز به تعویق بيافتد ما مجاز به مسدود کردن سرويس شما هستيم، و در صورتي که اين مدت از 30 روز تجاوز کند سرويس شما از روي سرور ما کاملا حذف ميگردد و هيچ عذر و بهانه اي مورد قبول نميباشد. لازم به ذکر است که این قانون فقط شامل میزبانی وب و نمایندگی میزبانی وب میشود.

بند هفدهم: هيچ گونه پشتيباني در مورد آموزش کنترل پانل میزبانی وب و طراحی سایت شما ارائه نمیشود. لازم به ذکر است که آموزش و نکات لازم کنترل پانل در بخش آموزش سایت قابل رؤیت میباشد. همچنین سرورهای مجازی و اختصاصی به صورت Root و بدون مدیریت ارائه میشوند که شامل پشتیبانی نمیشوند ولی در صورتی که هنگام سفارش سرور مجازی یا سرور اختصاصی سطح پشتیبانی خاصی انتخاب گردد با دریافت هزینه ماهیانه مشخص شده، میتوانید از پشتیبانی نیز برخوردار شوید. لازم به ذکر است که سرور مجازی و اختصاصی بوسیله پنل مدیریت ارائه میشود که در صورت داشتن دانش مدیریت سرور قادر به رفع کلیه مشکلات خود هستید و در واقع نیاز به پشتیبانی خاصی نخواهید داشت.

بند هجدهم: مسئولیت حفظ و نگهداری از کلمه های عبور سرویسهای خریداری شده و بخش پرتال کاربری به عهده کاربران می باشد و اُکسین سرور هیچ گونه مسئولیتی در برابر سوء استفاده از کلمه عبورهای شما توسط سایرین را ندارد. لازم به ذکر است کلیه امکانات سرویسهای خریداری شده توسط شما در بخش پرتال کاربری قابل دسترسی است و حتی میتوان کلمه عبور سرویسهای خود را از این بخش تعویض نمایید، لذا تعیین یک کلمه عبور دشوار که شامل، حروف کوچک و بزرگ، ارقام و سیمبل ها(کاراکتر) باشد برای این بخش پیشنهاد میشود.

بند نوزدهم: پس از آنکه کاربر هر يک از خدمات را خريداري نماید و هزينه سرويس را پرداخت فرماید طبق مشخصات تکميل شده در فرم سفارش به وی خدمات ارائه ميگردد؛ در صورتي که پس از گذشت 7 روز (مربوط به سرویس های هاست و نمایندگی میزبانی وب) کاربر قصد فسخ قرارداد و درخواست عودت هزینه سرویس را داشته باشد اُکسین سرور موظف است طی 48 ساعت پس از ارسال درخواست کاربر هزینه سرویس را عودت دهد. لازم به ذکر است پس از عودت هزینه، سرویس به صورت کامل حذف خواهد گردید. لازم به ذکر است که این قانون فقط شامل میزبانی وب و نمایندگی میزبانی وب میشود.

بند بیستم: قوانین مربوط به بخش پشتیبانی:

با ورود به محیط کاربری خود می توانید در هر لحظه مشکل خود را مطرح کرده و شماره پیگیری دریافت نمائید.
میانگین زمان پاسخگوئی به مشکلاتی که از این طریق مطرح می شوند بین 2 تا 4 ساعت می باشد.
حداکثر زمان پاسخگوئی به مشکلاتی که نیاز به بررسی بیشتری دارند و تیکت هایی که در وضعیت "در حال بررسی" هستند 24 ساعت میباشد.
تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق سیستم درخواست پشتیبانی (تیکت) پیگیری نمایند زیرا اکثر مشکلات مربوط به پشتیبانی، نیاز به پیگیری دقیق دارند و بوسیله تلفن و گفتگوی آنلاین قابل عیب یابی نمی باشد و از تماس با واحدهای فروش (تماس با شرکت، ارتباط با اپراتور آنلاین فروش) خودداری شود.
کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند و مشکل خود را با پاسخ دادن به همان تیکت که باز کرده است دنبال کند.
کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال درخواست پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
کاربر موظف است هنگام ارسال درخواست پشتیبانی، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر وقفه ای رخ ندهد.
بعد از بازگشایی درخواست پشتیبانی (تیکت)، ایمیلی حاوی اطلاعات تیکت و لینک مشاهده تیکت برای کاربر ارسال میشود که کاربر میتواند با کلیک بر روی لینک تیکت، از وضعیت پاسخگویی اپراتور آگاه شود. شایان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهای اُکسین سرور، ایمیلی حاوی پاسخگویی اپراتورها به کاربر ارسال میشود و جهت پاسخ نباید از ایمیل خود اقدام کنید، وارد حساب کاربری و بخش تیکت های پشتیبانی شوید و در آنجا پاسخ خود را ارسال فرمایید.
تمام مکاتبات در تیکت محفوظ می باشد و کاربر یا اپراتور حق منتشر کردند آن را ندارد در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.
درصورت توهین، تهدید و هرگونه عملی که به ضرر شرکت باشد چه در صف پشتیبانی و چه در عموم با کاربر خاطی برخورد می شود و از ادامه سرویس دهی به او خودداری می شود.

بند بیست و یکم: فاکتور ها 7 روز قبل از سر رسید ایجاد و ارسال خواهند شد در صورتی که اقدام به تمدید سرویس خود نفرمایید و سرویس شما طبق بند 16 مسدود شود به هیچ عنوان جهت پشتیبان گیری باز نمیگردد و فقط می بایست آن را تمدید نمایید تا به صورت اتوماتیک سرویس شما فعال شود. همچنین مدت زمان تمدید نیز به صورت زمانی است که سفارش ثبت شده است، به صورت مثال اگر سالیانه بوده است می بایست به صورت سالیانه تمدید صورت بگیرد نه ماهیانه ولی برعکس امکان پذیر است، اگر ماهیانه باشد میتوانید به سالیانه یا موارد بالاتر تمدید نمایید. در صورتی که سرویس شما پس از مدت زمان اعلام شده حذف شده باشد (30 روز پس از تاریخ سررسید) هیچ گونه فایل پشتیبان ارائه نخواهد شد.

بند بیست و دوم: اُکسین سرور این امکان را دارد تا در صورت عدم رعایت قوانین و تعهدات توسط کاربر دسترسی به سرویس را مسدود سازد ولی همواره مدت زمانی معین به کاربر برای انتقال بک آپ داده می شود این زمان از قبل اعلام می شود و کاربر هیچ ادعای در مورد عدم اطلاع یا کافی نبودن زمان نمی تواند داشته باشد.

بند بیست و سوم: در مواردی که اختلالاتی در شبکه اینترنت کل کشور یا یک ISP خاص صورت پذیرد که سایت شما ناقص و یا کامل باز نگردد ولی در واقع بوسیله ISP دیگری و یا تغییر آی پی بوسیله برنامه های V_P_N باز شود، این مورد جزو تعهدات و مسئولیتهای اُکسین سرور نیست و باید اختلالات از سمت سرویس دهنده اینترنت شما رفع گردد و سایت اُکسین سرور و دیتاسنتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم باز شدن سایت شما نخواهند داشت.

بند بیست و چهارم: اُکسین سرور مي‌تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلی، در متن شرايط و ضوابط تغيير ايجاد نماید. سعی میشود شما را از طريق پست الکترونيک از تغييرات اين متن مطلع نماییم، اما از کاربران خواهشمندیم که با مراجعه مداوم به اين بخش از تغييرات آن مطلع شوند و در صورت مخالفت با آن، مي توانند درخواست قطع سرويس خود را اعلام نمايند در غير اين صورت تمام پيامدهاي احتمالي آن بر عهده کاربر می باشد.

بند بیست و پنجم: هزینه هایی که برای خرید کالا یا خدمات برعهده ی مشتری خواهد بود:

 1- هیچ هزینه ای برای درخواست بک آپ اطلاعات از کاربر کسر یا تقاضا نمی شود.
 2- پشتیبانی سایت در تمام موارد که مربوط به هاست یا خدمات ارائه شده می باشد رایگان می باشد.
 3- هیچ هزینه ای برای فعال سازی پنل مدیریت دامنه دریافت نمی گردد.
 4- در صورت اتمام پهنای باند شما یا استفاده بیش از حد از منابع مستلزم هستید تا بسته های افزایشی که بعد از خرید محصول در دسترس است را خریداری کنید.

 

قوانین مرتبط با سرور مجازی و سرور نیمه اختصاصی:


بند اول: مسئوليت حفاظت از فايلها، نام کاربري و کلمه عبور، بکاپ گيری از اطلاعات بر عهده کاربر ميباشد و در صورت بروز مشکل، هيچگونه مسئوليتی متوجه اُکسین سرور نمی باشد.

بند دوم: تحویل سرورهای مجازی با توجه به نوع سیستم عامل انتخابی کابر حداقل 15 دقیقه و حداکثر 24 ساعت زمان بر است.

 

بند سوم: سرور هاي مجازی به صورت مديريت نشده ارائه مي شوند و فقط در صورت وجود مشکل در شبکه و سخت افزار سرور رسيدگي خواهد شد.

بند چهارم: نصب و راه اندازی مجدد سيستم عامل در سرور های مجازی بيش از 2 بار در ماه 5000 تومان هزينه خواهد داشت.

بند پنجم: استفاده از سرورهای مجازی برای ارسال بيش از حد ايميل، اسپم و تورنت قابل قبول نمی باشد و در صورت مشاهده و ارسال Abuse از سوی دیتاسنتر سرور کاربر مسدود و هيچگونه وجهی بازگشت داده نخواهد شد.

بند ششم: کاربر موظف است برای سرور مجازی یک روز قبل از تاريخ سررسيد اقدام به تمديد آن نمايد، بديهی است که پس از گذشت اين زمان اُکسین سرور هيچگونه تعهدی برای نگهداری اطلاعات مشترک نخواهد داشت.

بند هفتم: انجام هرگونه فعاليت مربوط به ديداس ، کرک ، اتک و نت اسکن قابل قبول نمی باشد و در صورت انجام تمامی سرورهای مشترک بدون اطلاع قبلي مسدود و حذف ميگردد، همچنین اُکسین سرور هيچگونه مسئوليتی برای ارائه نسخه پشتيبان به کاربر ندارد.

بند هشتم: هزینه سرورهای مجازی وابسته به نرخ ارز می باشد و در صورت داشتن نوسان بیش از 2 درصد هزینه سرورها تغییر خواهد کرد.

 

شرايط بازپرداخت وجه : کلیه سرورهای مجازی شامل تضمین 7 روز بازگشت وجه می باشند:

بند نهم: کاربرانی که بعد از سپری شدن 7 روز درخواست بازپرداخت وجه مي نمايند بايد دليلی قانع کننده و يا مدرکی مستند بر مشکل داشتن سرور مجازی ارائه نمايند.

بند دهم: هزينه هایی مانند کانفيگ های مربوط به سرور، آی پی و 500 تومان بعنوان کارمزد بانک از مبلغ سرويس کسر خواهد شد.

باید توجه داشت که پس از لغو و درخواست استرداد وجه، سرور شما در همان لحظه ترمینیت (پاک) خواهد شد و هزینه مشترک طی 48 ساعت پس از ثبت درخواست واریز خواهد شد.

 

قوانین مرتبط با سرور اختصاصی:


بند اول: مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها، فایلها، بانکهای اطلاعاتی و ایمیلها با کاربر بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای اُکسین سرور نگهداری نمایند. در صورت بروز هرگونه مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود و اُکسین سرور در این زمینه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

بند دوم: تحویل سرورهای اختصاصی در صورت موجود بودن سرور مورد نظر و سفارش داده شده مطابق با زمان تحویل اشاره شده و اعلام شده در هنگام سفارش می باشد و در صورت عدم وجود سرور جهت سفارش در دیتاسنتر مورد نظر زمان تحویل تقریبی به کاربر اطلاع داده خواهد شد یا سرور با سخت افزار مشابه به کاربر پیشنهاد داده میشود.

 

بند سوم: در صورت بروز مشکل سخت افزاری که موجب عدم دسترسی به سرور شود پس از اعلام کاربر، اُکسین سرور پس از اطلاع موظف به تعویض سخت افزار معیوب با همکاری دیتاسنتر مورد نظر حداقل طی ۷ روز کاری می باشد.

 

بند چهارم: کلیه سرورهای اختصاصی به صورت مدیریت نشده ارائه خواهند شد و هیچگونه پشتیبانی نرم افزاری از سوی اُکسین سرور صورت نخواهد گرفت. در صورت نیاز کاربر میتواند با انتخاب نمودن یکی از سطح های پشتیبانی تعریف شده در هنگام سفارش با پرداخت هزینه در نظر گرفته شده از پشتیبانی نرم افزاری مورد نیاز خود برخوردار شود.

 

بند چهارم - یک: سطوح پشتیبانی:

 

سطح اول (رایگان): این سطح شامل تمامی خدمات پشتیبانی ارائه شده از سوی دیتاسنتر می باشد که از طریق پانل مربوط به همان دیتاسنتر و یا از طریق ثبت تیکت جهت رفع مشکل قابل ارائه می باشد.

 

سطح دوم (ماهیانه 250 هزار تومان): این سطح شامل سطح اول به همراه پشتیبانی شرکت اُکسین سرور می باشد که کاربر با انتخاب این سطح و پرداخت هزینه 250 هزار تومان به صورت ماهیانه میتواند از خدماتی مانند انجام کانفیگ های خاص و مورد نظر؛ بروز رسانی سرور؛ بهینه سازی سرور؛ بررسی منابع سرور و دیگر خدماتی که به صلاح دید تیم فنی اُکسین سرور قابل ارائه در این سطح می باشد برخوردار شود.

 

سطح سوم (پشتیبانی ساعتی): در این سطح با توجه به صلاح دید تیم فنی اُکسین سرور در صورت وجود مشکل و اعلام از سوی کاربر متناسب با صرف زمان جهت رفع مشکل به صورت ساعتی با هزینه 35 هزار تومان محاسبه و برای کاربر فاکتور خواهد شد، لازم به ذکر است در این سطح ابتدا زمان مورد نیاز به صورت تقریبی توسط تیم فنی محاسبه خواهد شد و از کاربر هزینه دریافت میشود، در صورتی که زمان بیشتری صرف رفع مشکل مورد نظر و اعلام شده گردد هزینه مازاد پس از رفع مشکل برای کاربر فاکتور خواهد شد.


بند پنجم: کاربر موظف است تا مطابق قوانین دیتاسنتر مورد نظر و انتخابی خود رفتار نماید و عواقب تخطی از قوانین دیتاسنتر برعهده کاربر خواهد بود.


بند ششم: کاربر موظف است براي سرور اختصاصی دو روز قبل از تاريخ سررسيد اقدام به تمديد آن نمايد، بديهي است که پس از گذشت اين زمان اُکسین سرور هيچگونه تعهدي در مورد نگهداري اطلاعات و سرور مشترک نخواهد داشت.

بند هفتم: در صورتی که گزارش Abuse/Attack و یا از این قبیل موارد از سمت دیتاسنتر دریافت شود در سریعترین و کوتاهترین زمان ممکن به کاربر اطلاع داده خواهد شد و کاربر می بایست مشکل را برطرف نماید. در صورت عدم رفع مشکل و گزارش مجدد، سرور کاربر مسدود خواهد شد. (لازم به ذکر است با توجه به نوع گزارش از سوی دیتاسنتر 12 الی 24 ساعت جهت رفع مشکل به کاربر زمان داده خواهد شد.)

بند هشتم: هزینه سرورهای اختصاصی وابسته به نرخ ارز می باشد و در صورت داشتن نوسان بیش از 2 درصد هزینه سرورها تغییر خواهد کرد.





Thursday, September 19, 2013

« بازگشت