با سلام و عرض ادب

در ابتدا خدا را شاکریم که توانسته ایم در یک سال جدید دیگر در کنار شما همراهان عزیز و دوست داشتنی اُکسین سروری باشیم. سال 94 نیز با تمام فراز و نشیب هایی که داشت به انتهای خود رسید؛ سالی که میتوان برای اُکسین سرور به عنوان یک سال پر از پیشرفت و سالی دوشت داشتنی یاد کرد.

جالب است که با هم مروری بر آنچه که در سال 94 گذشت داشته باشیم:
در سال 94 در ابتدا شاهد تغییرات گسترده ظاهری اُکسین سرور بودیم که پس از آن این تغییرات همراه با ارائه سرویس های جدید مانند سرور اختصاصی از تمام دیتاسنترهای دنیا و ارائه سرویس های میزبانی ویژه همراه بود و همچنین در این سال اُکسین سرور موفق به دریافت لوگو ساماندهی شد و در آخر نیز نمیتوان از مهر و محبت تمامی همراهان همیشگی اُکسین سرور و تمامی عزیزانی که در سال 94 به مجموعه اُکسین سرور پیوستند چشم پوشی کرد که اگر اینگونه نبود مسلماً سال 94 را نمیتوانستیم به خوبی پشت سر بگزاریم تا سپاسگزار همراهی همیشگی شما باشیم.

سال 95 را همراه با تحولاتی جدید اغاز خواهیم کرد تا بتوانیم سال 95 را به نام سالی جدید و تحولاتی جدید برای مجموعه اُکسین سرور نامگذاری کنیم.

در ابتدای این سال سفره هفت سین که در نظر گرفته ایم با سفره های هفت سین که همگی با آن آشنا هستیم فرق دارد و میتوان گفت یک سفره هفت سین اُکسین سروری را در نظر گرفته ایم:
هفت سین اُکسین سرور

یک سفره هفت سین زیبا مناسب با حال و هوای دنیای مجازی که شامل هفت سین مهم از سرویس ها و حداقل های کار در فضای مجازی می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید.

همچنین برای سال جدید برنامه ریزی های بسیار زیادی انجام شده است که انشاا.. به زودی و در چند روز آینده شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود که امیدواریم بیش از پیش موجب رضایت شما عزیزان شود.

در آخر آرزومندیم که تمامی شما عزیزان سالی پر از شادی وهمراه با رشد روز افزون کسب و کار خود داشته باشید.

با احترام


Sunday, March 20, 2016

« بازگشت