با سلام و عرض ادب

با توجه به تغییر روش پرداخت در مجموعه اُکسین سرور؛ بخش "ثبت پرداخت" راه اندازی شده است، کافیست از این پس از طریق فاکتورهای خود اقدام به واریز وجه و ثبت پرداخت فرمایید.

با کلیک بر روی گزینه "مشاهده فاکتور" برای پرداخت تک به تک فاکتورها یا گزینه "پرداخت همه" برای پرداخت چندین فاکتور به صورت همزمان و سپس با کلیک بر روی گزینه "پرداخت کنید / اطلاعات حساب های ما" وارد بخش "ثبت پرداخت" شده و مبلغ فاکتور یا فاکتورهای خود را به یکی از شماره حساب ها یا کارت هایی که در این بخش مشاهده میفرمایید واریز فرمایید و در همان بخش با توجه به اطلاعات واریز و پرداخت خود ؛ پرداخت خود را ثبت نمایید تا پرداخت شما توسط بخش مالی بررسی شد و نتیجه از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع رسانی شود.

قابل ذکر است از این پس برای ثبت پرداخت های خود پس از واریز نیاز به ثبت و ارسال تیکت نیست و در صورتی که پرداخت ها از طریق بخش "ثبت پرداخت" ثبت نشود توسط بخش مالی بررسی نخواهد شد.

همچنین امکان ارائه حساب های حقوقی وجود دارد که در صورت نیاز به واریز به حساب های حقوقی به تمامی فاکتورهای شما مبلغ 9 درصد مالیات ارزش افزوده اضافه خواهد شد، در صورت نیاز لطفاً از طریق تیکت با بخش مالی در ارتباط باشید تا تغییرات لازم برای حساب کاربری شما انجام شود و حساب های حقوقی نیز برای شما ارسال شود.

با احترام


Tuesday, November 8, 2022

« بازگشت