با سلام و عرض ادب

با توجه به تغییر قیمت و قوانین مرتبط با آی پی ها در دیتاسنتر OVH از تاریخ October 6th, 2022 تمامی آی پی هایی که خریداری میشود به صورت ماهیانه و هر آی پی با هزینه 1.50 یورو ارائه میشود.

قابل ذکر است که این تغییرات به دلیل کمبود IPv4 و همچنین افزایش نجومی هزینه آی پی به صورت جهانی (در حال حاضر هر آی پی بیش از 50 دلار در حال خرید و فروش است) پس از 20 سال توسط دیتاسنتر OVH انجام شده است.

همچنین با توجه به پر شدن ظرفیت RIPE دیتاسنتر OVH تا اطلاع ثانوی بر روی لوکیشن های اروپایی این دیتاسنتر (مانند فرانسه) هیچگونه IPv4 از طرف دیتاسنتر ارائه نمیشود و امکان خرید IPv4 وجود ندارد ، مدت زمان تقریبی اعلام شده از طرف دیتاسنتر به جهت عدم توانایی ارائه IPv4 بر روی لوکیشن های اروپایی حدود 20 ماه (نزدیک به 2 سال) می باشد، در صورتی که ارائه IPv4 مجدد از طرف دیتاسنتر OVH امکان پذیر باشد و یا در مجموعه اُکسین سرور امکان ارائه IPv4 مجدد فراهم شود به تمامی همکاران و کاربران اطلاع رسانی خواهد شد.

شما میتوانید اطلاعیه مرتبط را از طریق لینک مقابل در سایت دیتاسنتر مشاهده فرمایید: https://blog.ovhcloud.com/additional-ipv4-new-pricing

با احترام


Friday, November 11, 2022

« بازگشت