OxinServer > مرکز آموزش > دامنه > دامنه های بین المللی (com.و...) > نکات کلی دامنه های بین المللی


نکات کلی دامنه های بین المللی




ثبت دامنه:

در ابتدا قابل ذکر است، مدیریت دامنه های بین المللی در مجموعه اُکسین سرور از طریق پنل اصلی Resello که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد انجام پذیر است.

ممکن است پس از ثبت دامنه مورد نظر خود و پرداخت هزینه دامنه، وضعیت دامنه شما در ناحیه کاربری اُکسین سرور به صورت "معلق" نمایش داده شود اما با توجه به آنی بودن ثبت دامنه ها در مجموعه اُکسین سرور این موضوع به معنی ثبت نشدن دامنه نمی باشد؛ چرا که پس از پرداخت فاکتور مربوط به دامنه سفارش داده شده، دامنه مورد نظر شما در پنل اصلی Resello قابل رؤیت و فعال می باشد.

پس از ثبت اولین دامنه خود در اُکسین سرور نیاز است تا مطابق آموزش مقابل نسبت به فعال کردن پنل Resello خود اقدام نمایید: آموزش ورود به پنل دامنه های بین المللی

همچنین قابل ذکر است؛ ثبت دامنه های سه حرفی (abc.com , vip.xyz و ...) ، دامنه هایی که شامل نام کشورها (iran.com , usa.xyz و ...) می باشند و دامنه هایی که Premium نامیده میشوند امکان پذیر نیست.

انتقال دامنه:

در صورتی که دامنه بین المللی خود را در یک شرکت دیگر ثبت نموده اید و اکنون نیاز دارید تا دامنه شما توسط اُکسین سرور تمدید شود این امکان از طریق انتقال دامنه شما به پنل اُکسین سرور قابل انجام است.

برای انجام این کار باید رمز/کد EPP دامنه مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید و سپس نسبت به انتقال دامنه خود به اُکسین سرور اقدام نمایید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه