OxinServer > مرکز آموزش > میزبانی وب > لینوکس > دایرکت ادمین > آموزش ایجاد بک آپ و ریستور کردن بک آپ در دایرکت ادمین


آموزش ایجاد بک آپ و ریستور کردن بک آپ در دایرکت ادمین




ایجاد کردن بک آپ:

1- ابتدا وارد پنل هاست خود شوید.

2- بر روی آیکون زیر که در پنل هاست خود مشاهده میکنید کلیک نمایید.

آموزش ایجاد بک آپ و ریستور کردن بک آپ

3- پس از کلیک بر روی آکون بالا با صفحه ایی همانند عکس زیر مواجه خواهید شد.

آموزش ایجاد بک آپ و ریستور کردن بک آپ

4- برای ایجاد بک آپ کافیست تا بر روی دکمه Create Backup کلیک نمایید، پس از اندک زمانی (نسبت به حجم فایل های شما) در صورت ایجاد بک آپ از طریق ایمیل به شما اطلاع داده میشود.

5- برای دانلود بک آپ ایجاد شده، کافیست تا وارد قسمت File Manager هاست خود شوید و سپس وارد پوشه backups شده و فایل بک آپ خود را مشهاده نمایید؛ همچنین برای دانلود فایل بک آپ خود کافیست تا بر روی نام فایل بک آپ کلیک نمایید.

ریستور کردن بک آپ:

6- در صورتی که بک آپ هاست قبلی شما از پنل دایرکت ادمین میباشد، شما میتوانید خود به راحتی بک آپتان را ریستور نمایید، برای انجام این کار کافیست تا وارد قسمت File Manager هاست خود شوید و در پوشه backups فایل بک آپ مورد نظر خود را آپلود نمایید (توجه داشته باشید در صورتی که پوشه ایی به نام backups در هاست شما وجود ندارد، کافیست تا خود پوشه ایی به همین نام ایجاد نمایید.)

7- مجدداً به صفحه اصلی (Home) هاست خود بازگردید و بر روی آیکون که در بالا توضیح داده شده است کلیک نمایید.

8- در قسمت پایین (Select a File to Restore) که در عکس بالا مشاهده می نمایید در قسمتی که none ذکر شده است در صورتی که به درستی مراحل بالا را انجام داده اید نام فایل بک آپ خود را که در پوشه backups آپلود نموده اید مشاهده میکنید.

9- پس از انجام مراحل بالا کافیست تا بر روی دکمه Select Restore Option کلیک نمایید تا بک آپ شما ریستور شود. (ممکن است پس از کلیک کردن بر روی این دکمه با یک صفحه ی دیگر نیز مواجه شوید که نام فایل هایی که در فایل بک آپ شما وجود دارد را نشان میدهد، کافیست تا بر روی دکمه ی Restore کلیک نمایید تا بک آپ شما به درستی ریستور شود.)




آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه